Čiča, I. (2019). Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča, I. (2019). 'Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča I. Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
I. Čiča, "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083