University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Čiča, I. (2019). Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča, I. (2019). 'Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
Čiča I. Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083
I. Čiča, "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083