Švajcer, V. (2018). Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer, Vedran. "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer, Vedran. "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer, V. (2018). 'Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer V. Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
V. Švajcer, "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159