prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom

Švajcer, Vedran
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Švajcer, V. (2018). Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159

Švajcer, Vedran. "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159

Švajcer, Vedran. "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159

Švajcer, V. (2018). 'Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 09 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159

Švajcer V. Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2021 September 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159

V. Švajcer, "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159

Islandora Bookmark - Please login to use this feature