Pavlović, E. (2018). Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović, Elizabeta. "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović, Elizabeta. "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović, E. (2018). 'Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović E. Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
E. Pavlović, "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068