University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Pavlović, E. (2018). Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović, Elizabeta. "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović, Elizabeta. "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović, E. (2018). 'Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
Pavlović E. Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068
E. Pavlović, "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068