Krapljanov, V. (2018). Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov, V. (2018). 'Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov V. Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
V. Krapljanov, "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305