master's thesis
Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje

Viki Krapljanov (2018)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Krapljanov, V. (2018). Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov, V. (2018). 'Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov V. Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

V. Krapljanov, "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305