prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje

Krapljanov, Viki
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Krapljanov, V. (2018). Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov, V. (2018). 'Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Krapljanov V. Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

V. Krapljanov, "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305

Please login to the repository to save this object to your list.