diplomski rad
Potrošački etnocentrizam
Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda

Valnea Mučić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Mučić, V. (2018). Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298

Mučić, Valnea. "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298

Mučić, Valnea. "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298

Mučić, V. (2018). 'Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298

Mučić V. Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298

V. Mučić, "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298