University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Mučić, V. (2018). Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić, Valnea. "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić, Valnea. "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić, V. (2018). 'Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić V. Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
V. Mučić, "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298