Komadina, K. (2018). Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina, K. (2018). 'Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina K. Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
K. Komadina, "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580