diplomski rad
Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike

Katarina Komadina (2018)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Komadina, K. (2018). Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, K. (2018). 'Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina K. Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

K. Komadina, "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580