prikaz prve stranice dokumenta Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike

Komadina, Katarina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Komadina, K. (2018). Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, K. (2018). 'Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina K. Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

K. Komadina, "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Please login to the repository to save this object to your list.