master's thesis
Relationship between promotion on social networks and personal selling when buying natural cosmetics

Katarina Komadina (2018)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Komadina, K. (2018). Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina, K. (2018). 'Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

Komadina K. Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580

K. Komadina, "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580