Rad nije dostupan
završni rad
Etika oglašavanja

Manuela Škarjak (2017)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Škarjak, M. (2017). Etika oglašavanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:854602

Škarjak, Manuela. "Etika oglašavanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:854602

Škarjak, Manuela. "Etika oglašavanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:854602

Škarjak, M. (2017). 'Etika oglašavanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:854602

Škarjak M. Etika oglašavanja [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:854602

M. Škarjak, "Etika oglašavanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:854602