Bajčić, V. (2017). Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić, Valentino. "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić, Valentino. "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić, V. (2017). 'Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić V. Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
V. Bajčić, "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912