University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bajčić, V. (2017). Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić, Valentino. "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić, Valentino. "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić, V. (2017). 'Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
Bajčić V. Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912
V. Bajčić, "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912