Pisnik, A., Dlačić, J. i Milfelner, B. (2016). Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga. Market-Tržište, 28. (2), 191-212. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
Pisnik, Aleksandra, et al. "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga." Market-Tržište, vol. 28, br. 2, 2016, str. 191-212. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
Pisnik, Aleksandra, Jasmina Dlačić i Borut Milfelner. "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga." Market-Tržište 28, br. 2 (2016): 191-212. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
Pisnik, A., Dlačić, J. i Milfelner, B. (2016) 'Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga', Market-Tržište, 28(2), str. 191-212. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Pisnik A, Dlačić J, Milfelner B. Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga. Market-Tržište [Internet]. 09.12.2016. [pristupljeno 26.12.2024.];28(2):191-212. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
A. Pisnik, J. Dlačić i B. Milfelner, "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga", Market-Tržište, vol. 28, br. 2, str. 191-212, Prosinac 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530. [Citirano: 26.12.2024.]