Scientific paper - Original scientific paper
The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services

Pisnik, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut (2016)
Cite this document

Pisnik, A., Dlačić, J. & Milfelner, B. (2016). Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga. Market-Tržište, 28. (2), 191-212. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530

Pisnik, Aleksandra, et al. "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga." Market-Tržište, vol. 28, no. 2, 2016, pp. 191-212. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530

Pisnik, Aleksandra, Jasmina Dlačić and Borut Milfelner. "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga." Market-Tržište 28, no. 2 (2016): 191-212. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530

Pisnik, A., Dlačić, J. and Milfelner, B. (2016) 'Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga', Market-Tržište, 28(2), pp. 191-212. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530 (Accessed 18 September 2019)

Pisnik A, Dlačić J, Milfelner B. Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga. Market-Tržište [Internet]. 2016 December 09 [cited 2019 September 18];28(2):191-212. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530

A. Pisnik, J. Dlačić and B. Milfelner, "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga", Market-Tržište, vol. 28, no. 2, pp. 191-212, December 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530. [Accessed: 18 September 2019]