Ćićak, E. (2024). Lojalni odnosi potrošača kroz sustave nagrađivanja (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:189561
Ćićak, Ena. "Lojalni odnosi potrošača kroz sustave nagrađivanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:189561
Ćićak, Ena. "Lojalni odnosi potrošača kroz sustave nagrađivanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:189561
Ćićak, E. (2024). 'Lojalni odnosi potrošača kroz sustave nagrađivanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:189561
Ćićak E. Lojalni odnosi potrošača kroz sustave nagrađivanja [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:189561
E. Ćićak, "Lojalni odnosi potrošača kroz sustave nagrađivanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:189561