Anđić, A. (2024). Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602
Anđić, Adrijana. "Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602
Anđić, Adrijana. "Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602
Anđić, A. (2024). 'Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 07.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602
Anđić A. Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602
A. Anđić, "Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602