prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača
No public access
undergraduate thesis
Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača

Anđić, Adrijana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Anđić, A. (2024). Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602

Anđić, Adrijana. "Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602

Anđić, Adrijana. "Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602

Anđić, A. (2024). 'Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 07 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602

Anđić A. Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602

A. Anđić, "Utjecaj digitalnih recenzija potrošača na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273602

Please login to the repository to save this object to your list.