Barić, T. (2024). Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić, Tina. "Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić, Tina. "Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić, T. (2024). 'Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić T. Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
T. Barić, "Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947