University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Barić, T. (2024). Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić, Tina. "Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić, Tina. "Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić, T. (2024). 'Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
Barić T. Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947
T. Barić, "Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:105947