Krpeta, A. M. (2024). Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta, Anamarija Milena. "Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta, Anamarija Milena. "Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta, A. M. (2024). 'Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta AM. Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
A. M. Krpeta, "Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530