University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Krpeta, A. M. (2024). Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta, Anamarija Milena. "Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta, Anamarija Milena. "Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta, A. M. (2024). 'Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
Krpeta AM. Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530
A. M. Krpeta, "Važnost različitih vrijednosti marke OPG-a pri odluci o kupnji OPG-ovih proizvoda", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:799530