Brajković, D. (2023). Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:766294
Brajković, Dea. "Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:766294
Brajković, Dea. "Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:766294
Brajković, D. (2023). 'Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:766294
Brajković D. Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:766294
D. Brajković, "Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:766294