Božić, M. (2022). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić, Marta. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić, Marta. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić, M. (2022). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić M. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
M. Božić, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621