prikaz prve stranice dokumenta Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH
No public access
undergraduate thesis
Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH

Božić, Marta
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Božić, M. (2022). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621

Božić, Marta. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621

Božić, Marta. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621

Božić, M. (2022). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621

Božić M. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621

M. Božić, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621

Please login to the repository to save this object to your list.