University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Božić, M. (2022). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić, Marta. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić, Marta. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić, M. (2022). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
Božić M. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621
M. Božić, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:905621