Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Metrika marketinga
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. urn:nbn:hr:192:983746


Citirajte ovaj rad

Grbac, B. i Meler, M. (2010). Metrika marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746.

Grbac, Bruno i Marcel Meler. Metrika marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746.

Grbac, Bruno i Marcel Meler. Metrika marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746.

Grbac, B. i Meler, M. (2010) Metrika marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746 (Datum pristupa: 18.06.2021.)

Grbac B, Meler M. Metrika marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [pristupljeno 18.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746

B. Grbac i M. Meler, Metrika marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.