Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Metrika marketinga
Rijeka: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2010. urn:nbn:hr:192:983746


Cite this document

Grbac, B. & Meler, M. (2010). Metrika marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746.

Grbac, Bruno and Marcel Meler. Metrika marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746.

Grbac, Bruno and Marcel Meler. Metrika marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746.

Grbac, B. and Meler, M. (2010) Metrika marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746 (Accessed 26 November 2024)

Grbac B, Meler M. Metrika marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746

B. Grbac and M. Meler, Metrika marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:983746

Please login to the repository to save this object to your list.