prikaz prve stranice dokumenta Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom

Sterpin, Ena
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Sterpin, E. (2016). Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin, E. (2016). 'Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin E. Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

E. Sterpin, "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.