master's thesis
The role of persuasive messages, morality perception and individuals' emotions in increasing consumers purchasing motivation

Ena Sterpin (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Sterpin, E. (2016). Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin, E. (2016). 'Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

Sterpin E. Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566

E. Sterpin, "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566