master's thesis
The role of persuasive messages, morality perception and individuals' emotions in increasing consumers purchasing motivation

Ena Sterpin (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics
Metadata
TitlePersuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom
AuthorEna Sterpin
Mentor(s)Jasmina Dlačić (thesis advisor)
Abstract
Svrha ovog diplomskog rada jest ispitati u kojoj mjeri je, i na koji način moguće utjecati na povećanje motivacije za kupnjom ukoliko se kao zavisne varijable uzmu emocije pojedinca i osobna percepcija morala. Šire područje istraživanja čini neuromarketing, a uže persuazivne poruke, percepcija morala, emocije pojedinca te posljednje motivacija za kupnjom. Kao alat istraživanja koristile su se persuazivne poruke, a istraživanje je provedeno scenario analizom na uzorku od 164 ispitanika. Spolna razlikovnost je namjerno uvedena kako bi se sagledala relevantnost varijable spola u istraživanju. Istraživanje je pokazalo kako su žene u većoj mjeri vođene emocijama prilikom kupnje. Isto tako, dokazano je da je prilikom formuliranja potpune ponude na tržištu potrebno zadirati u privatnost pojedinca i neminovno je da će tržište u sve većoj mjeri to i tražiti. Pitanje morala pokazalo se zanimljivom činjenicom s obzirom na to da ispitanici smatraju kako su postupci moralni ukoliko su legalni što poteže pitanje njihove osobne percepcije morala. U konačnici rad prikazuje mogućnost stvaranja potpuno novog tržišta ponude i potražnje koje zadovoljava potrebe svakog pojedinca.
Parallel title (English)The role of persuasive messages, morality perception and individuals' emotions in increasing consumers purchasing motivation
Committee MembersJasmina Dlačić (committee chairperson)
Helga Pavlić Skender (committee member)
Zoran Ježić (committee member)
GranterUniversity of Rijeka
Faculty of Economics
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance and Banking, Entrepreneurship, Management, Finance and Accounting, Marketing, International Business, IT Business
Study specializationMarketing
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-07-18
Parallel keywords (Croatian)neuromarketing persuazivne poruke moral emocije pojedinca motivacija za kupnjom scenario analiza
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
CommitterDraženka Šepić