Badurina Dudić, N. (2018). Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić, Nikolina. "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić, Nikolina. "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić, N. (2018). 'Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić N. Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
N. Badurina Dudić, "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500