University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Popov, S. (2017). Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov, Saša. "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov, Saša. "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov, S. (2017). 'Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov S. Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
S. Popov, "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830