prikaz prve stranice dokumenta Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika

Margan Vunić, Maša
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Margan Vunić, M. (2017). Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, M. (2017). 'Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 05 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić M. Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

M. Margan Vunić, "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Please login to the repository to save this object to your list.