prikaz prve stranice dokumenta Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika

Margan Vunić, Maša
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Margan Vunić, M. (2017). Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, M. (2017). 'Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić M. Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

M. Margan Vunić, "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.