Margan Vunić, M. (2017). Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić, M. (2017). 'Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić M. Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
M. Margan Vunić, "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364