Pisnik, A., Dlačić, J. & Milfelner, B. (2016). Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga. Market-Tržište, 28. (2), 191-212. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
Pisnik, Aleksandra, et al. "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga." Market-Tržište, vol. 28, no. 2, 2016, pp. 191-212. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
Pisnik, Aleksandra, Jasmina Dlačić and Borut Milfelner. "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga." Market-Tržište 28, no. 2 (2016): 191-212. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
Pisnik, A., Dlačić, J. and Milfelner, B. (2016) 'Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga', Market-Tržište, 28(2), pp. 191-212. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530 (Accessed 27 December 2024)
Pisnik A, Dlačić J, Milfelner B. Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga. Market-Tržište [Internet]. 2016 December 09 [cited 2024 December 27];28(2):191-212. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530
A. Pisnik, J. Dlačić and B. Milfelner, "Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga", Market-Tržište, vol. 28, no. 2, pp. 191-212, December 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:136530. [Accessed: 27 December 2024]