University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Francetić, B. (2023). Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić, Barbara. "Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić, Barbara. "Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić, B. (2023). 'Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić B. Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
B. Francetić, "Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563