Francetić, B. (2023). Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić, Barbara. "Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić, Barbara. "Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić, B. (2023). 'Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
Francetić B. Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 14.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563
B. Francetić, "Utjecaj prezentacijskih i komunikacijskih vještina u poslovnom pregovaranju influencera s brandovima na području Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:094563