University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Povrženić, I. (2023). Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić, I. (2023). 'Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić I. Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
I. Povrženić, "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086