prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda

Povrženić, Iva
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Povrženić, I. (2023). Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, I. (2023). 'Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić I. Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

I. Povrženić, "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Please login to the repository to save this object to your list.