Povrženić, I. (2023). Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić, I. (2023). 'Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
Povrženić I. Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086
I. Povrženić, "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086