prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda

Sabolić, Dunja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Sabolić, D. (2021). Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, D. (2021). 'Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 13 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić D. Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 May 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

D. Sabolić, "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Please login to the repository to save this object to your list.