prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda

Sabolić, Dunja
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Sabolić, D. (2021). Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, D. (2021). 'Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 07.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić D. Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 07.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

D. Sabolić, "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.