University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Stojković, M. (2021). Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković, M. (2021). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković M. Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
M. Stojković, "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166