Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Načela marketinga
Rijeka: University of Rijeka, 2007. urn:nbn:hr:192:986520


Cite this document

Grbac, B. (2007). Načela marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.

Grbac, Bruno. Načela marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.

Grbac, Bruno. Načela marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.

Grbac, B. (2007) Načela marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520 (Accessed 12 July 2024)

Grbac B. Načela marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2007, [cited 2024 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520

B. Grbac, Načela marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520

Please login to the repository to save this object to your list.