Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Načela marketinga
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. urn:nbn:hr:192:986520


Citirajte ovaj rad

Grbac, B. (2007). Načela marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.

Grbac, Bruno. Načela marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.

Grbac, Bruno. Načela marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.

Grbac, B. (2007) Načela marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520 (Datum pristupa: 14.06.2021.)

Grbac B. Načela marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2007, [pristupljeno 14.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520

B. Grbac, Načela marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.