University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Hohnjec, M. (2019). Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650
Hohnjec, Marijana. "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650
Hohnjec, Marijana. "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650
Hohnjec, M. (2019). 'Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650
Hohnjec M. Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650
M. Hohnjec, "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650