prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda

Hohnjec, Marijana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Hohnjec, M. (2019). Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec, Marijana. "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec, Marijana. "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec, M. (2019). 'Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 18.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec M. Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

M. Hohnjec, "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.