University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Badurina Dudić, N. (2018). Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić, Nikolina. "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić, Nikolina. "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić, N. (2018). 'Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
Badurina Dudić N. Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500
N. Badurina Dudić, "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500