University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Svetina, A. (2022). Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960
Svetina, Antonia. "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960
Svetina, Antonia. "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960
Svetina, A. (2022). 'Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960
Svetina A. Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960
A. Svetina, "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960