prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru  kupnje i e-WOM
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM

Šegulja, Vedrana (2019)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Šegulja, V. (2019). Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja, Vedrana. "Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja, Vedrana. "Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja, V. (2019). 'Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja V. Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 July 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

V. Šegulja, "Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Islandora Bookmark - Please login to use this feature